Alhamdulillah. Semangat Paghi hari ni sebab sejak Semalam banyak dapat maklumbalas daripada sahabat saya berkenaan logo terbaharu yang Saya akan pilih untuk Kamy Shake.

Kriteria pemilihan berdasarkan pilihan ramai.  Secara logiknya Bila ramai yang buat pilihan maka itulah sebenarnya yang paling disukai. Betul tak? 

Saya masih lagi dalam proses mendapatkan response dari ramai sahabat saya dari pelbagai platform media sosial.  Jadi,  Tunggu keputusannya dalam masa terdekat ok.

Saya bersyukur Dan berterima kasih Kepada semua sahabat Saya yg support dan memberi maklumbalas berkenaan. Ini penting sebelum saya putuskan logo mana yg Jadi pilihan ramai.

Sebagai tanda sokongan anda,  sila like page www.fb.com/kamyshake ni dan mohon share dengan rakan2 lain.  Terima kasih.

#kamyshake

Comments

Popular posts from this blog