AKU YANG DULU.. BUKAN YANG SEKARANG!!! :-) :-) :-)

Macam lagu bah kan? Memang lagu pun... Hihi.

Selama 5 bulan menyepi... Dan deactivated akaun fb saya... Saya cuba mengenal diri. Mengenal apa POTENSI diri.. dan apa sebenarnya yang menjadi penghalang saya selama ni...

Semuanya terjawab apabila saya BENGANG dengan apa yang telah berlaku... Dan saya masih skeptikal dengan diri sendiri...

Saya bukan berperang dengan orang lain... Tapi saya sedar saya berperang dengan DIRI SENDIRI... Saya harus KUAT kerna saya hanya akan gembira dengan MIMPI esok hari...

Benarlah apa yang dikata mentor saya, nak berubah kena ubah logistic. Persekitaran yang Positif akan membantu dan mempercepat proses apa yang saya mahu sebenarnya...

Alhamdulillah... Saya syukur dan berterima kasih kepada orang2 positif yang telah menyedarkan saya bahawa saya masih hidup... Dan hidup perlu diteruskan dan saya perlu BANGKIT!!!

Apa yang perlu saya lakukan adalah BERANI buat keputusan dan BERTINDAK!!!

Like page www.facebook.com/kamycookies

#kamycookies
#bangkit

Comments

Popular posts from this blog