Hot new biscuits!

KAMY nak kenalkan sikit....

Nama saya biskut KAMY. Nama sempena jenama KAMY COOKIES ni.... Cer tengok! :-) sama tak dengan logo biskut tu.... Ha! Sayalah tu...

Ala... Senang jer nak ingat. Panggil jer biskut KAMY atau KAMY COOKIES...

Soal rasa saya??? Jangan percaya taww.... Rakan datang umah abis licin bekas yang menempatkan saya ni... Biskut lain jeling jerr... Huhu...

Kalu anda nampak saya kat kedai, janganlah segan tegur saya... Saya tak sombong taww...

Saya selalu memberikan kegembiraan ngan semua orang dan membuat mereka tersenyum....

Saya rasa sangat bersyukur kerna ramai yang sukakan saya.... Hepy sangat....

Saya juga mudah dibawa kemana saja. Pasti membuat anda gembira sekeluarga... Tak kira anak kecik sampailah yang dah berusia....

Saya akan menjadi biskut paling utama di kedai KAMY COOKIES nanti... Jadi, anda bolehlah cari saya di sana nanti...

Www.facebook.com/kamycookies

#kamycookies
#biskut
#palingsedap

Comments

Popular posts from this blog